Home » FAQs

FAQs

FAQs

Account / Akaun

Register & Login / Daftar & Log Masuk

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah : 

1. Click Profile tab. Click Sign Up Here to proceed. / Klik tab Profil. Klik Sign Up Here untuk meneruskan.

2. Enter the required details below and click Sign Up to complete the registration. / Masukkan butiran yang diperlukan di bawah dan klik Sign Up untuk melengkapkan pendaftaran.

3. Sign up an account via Facebook and Google is available. / Sign up melalui Facebook dan Google tersedia.

Follow steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Click Profile tab. / Klik tab Profil

2. Enter Email Address / Phone Number and Password. Click Sign In to proceed. / Masukkan Alamat Emel / Nombor Telefon dan Kata Laluan. Klik Sign In untuk meneruskan.

3. Sign in via Facebook and Google is available. / Log masuk melalui Facebook dan Google tersedia.

Besides, Email Address. / Selain, Alamat Emel.

Phone Number also available to use for login process. / Nombor Telefon juga tersedia untuk digunakan untuk proses log masuk.

Connecting with Facebook and Google are the other options to login Sapotlokal. / Menyambung dengan Facebook dan Google adalah pilihan lain untuk log masuk Sapotlokal.

The Email Address that has been linked to the both options will be automatically registered. / Alamat Emel yang telah dipautkan kepada kedua-dua pilihan akan didaftarkan secara automatik.

Follow steps below / Ikuti langkah di bawah :

*Please note that Store Registration using web page is more easier than app page due to the different inter-phase. / 
*Sila ambil perhatian bahawa Pendaftaran Kedai menggunakan halaman web adalah lebih mudah daripada halaman aplikasi kerana asa yang berbeza.

1. Click Join us button. / Klik butang Join us.

2. It will be directed to the Vendor Registration page.  / Ia akan ke halaman Vendor Registration.

3. Enter Store Name, Email Address, Phone Number and Password. Then, click Next. / Masukkan Nama Kedai, Alamat Emel, Nombor Telefon dan Kata Laluan. Kemudian, klik Next.

4. After click Next, fill the more details that required in the next page. / Selepas klik Next, isikan butiran lanjut yang diperlukan di halaman seterusnya.

5. Click Submit to complete the registration. / Klik Submit untuk melengkapkan pendaftaran.

The other methods for a vendor to log in are through Facebook and Google. / Kaedah lain untuk vendor log masuk adalah melalui Facebook dan Google.

The email that is linked to both options will automatically be registered in the Sapotlokal account. /
Emel yang dipautkan kepada kedua-dua pilihan akan didaftarkan secara automatik dalam akaun Sapotlokal.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Click the Forgot Password? link on the login page to be taken to the Forgotten Password page. / Klik Forgot Password? pautan pada halaman login dibawa ke halaman Terlupa Kata Laluan.

2. Enter Email Address or Phone Number and click Submit to proceed. / Masukkan Alamat Emel atau Nombor Telefon dan klik Submit untuk meneruskan.

3. The OTP will be sent to the email and directed to the verification processIf you didn’t receive an OTP sent successfully notification, click Resend OTP. /

OTP akan dihantar ke emel dan  ke proses pengesahan. Jika anda tidak menerima pemberitahuan OTP yang berjaya dihantar, klik Resend OTP.

On email, the OTP code was given. / Pada emel, kod OTP telah diberikan.

4. Use the code given and click Submit. / Gunakan kod yang diberikan dan klik Submit.

5. Lastly, enter New Password and Confirm Password. Click Submit to complete the Forgot Password process. /  
  Akhir sekali, masukkan Kata Laluan Baharu dan Sahkan Kata Laluan. Klik Submit untuk menyelesaikan proses Lupa Kata Laluan.

Sure, password can be changed on Sapotlokal Profile section. / Pasti, kata laluan boleh ditukar pada bahagian Profile Sapotlokal.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Click View Profile. / Klik Lihat Profile.

2. Click Change Password. / Klik Change Password.

3. Enter Current Password, New Password and Confirm Password. Click Save to complete the changes. /

    Masukkan Kata Laluan Semasa, Kata Laluan Baru dan Sahkan Kata Laluan. Klik Save untuk melengkapkan perubahan.

1. Phone number not registered with the same email. / Nombor telefon tidak didaftarkan dengan emel yang sama.

2. Email address doesn’t exist. / Alamat emel tidak wujud.

3. Wrong password inserted. / Kata laluan yang salah dimasukkan.

That account have already used the registered email. Registration is limited to one email at a time. /
Akaun itu telah menggunakan emel yang didaftarkan. Pendaftaran adalah terhad kepada satu emel pada satu masa.

Account Management / Pengurusan Akaun

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Click View Profile. / Klik Lihat Profile.

2. Click edit button, and click Pen Icon. / Klik butang edit dan klik Pen Icon.

3. Edit Name section. Click Save to complete the changes. / Bahagian Edit Nama. Klik Save untuk melengkapkan perubahan.

1. Login to Sapotlokal Vendor. Open the dashboard. Click Account. / Log masuk ke Sapotlokal Vendor. Buka dashboard. Klik Account.

2. Edit Store Name, and click Save to complete the changes. / Edit Nama Kedai dan klik Save untuk melengkapkan perubahan.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Click View Profile. / Klik Lihat Profile.

2. Click edit button and click Pen Icon. / Klik butang edit dan klik Pen Icon.

3. Edit Phone Number section. Click Save to complete the changes. / Edit bahagian Nombor Telefon. Klik Save untuk melengkapkan perubahan.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Click Account on side bar menu. / Klik Account pada menu bar sisi.

2. Go to Account > Account Details. / Pergi ke Account > Butiran Account.

Edit or change the Phone number. / Edit atau tukar nombor Telefon.

3. Click Save to proceed. / Klik Save untuk teruskan.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Click View Profile. / Klik Lihat Profile.

2. Click edit button and click Pen Icon. / Klik butang edit dan klik Pen Icon.

3. Edit Email section. Click Save to complete the changes. / Edit bahagian Emel. Klik Save untuk melengkapkan perubahan.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Click Account on side bar menu. / Klik Account pada menu bar sisi.

2. Go to Account > Account Details. / Pergi ke Account > Butiran Account.

Edit or change the Email. / Edit atau tukar emel.

3. Click Save to proceed. / Klik Save untuk teruskan.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Click View Profile. / Klik Lihat Profile.

2. Go to Additional Information, and click Edit. / Pergi ke Additional Information, dan klik Edit.

3. Edit Address section. Click Confirm to complete the changes. / Edit bahagian Alamat. Klik Confirm untuk melengkapkan perubahan.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Click Account on side bar menu. / Klik Account pada menu bar sisi.

2. Go to Account > Account Details. / Pergi ke Account > Butiran Account.

Edit or change the Address on the Google Map. / Edit atau tukar Alamat pada Peta Google.

And also edit or change the Display Address for the store view. / Dan juga mengedit atau menukar Alamat Paparan untuk paparan kedai.

3. Click Save to proceed. / Klik Save untuk teruskan.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Click View Profile. / Klik Lihat Profile.

2. Click Change Password. / Klik Change Password.

3. Enter Current Password, New Password and Confirm Password. Click Save to complete the changes. /
Masukkan Kata Laluan Semasa, Kata Laluan Baru dan Sahkan Kata Laluan. Klik Save untuk melengkapkan perubahan.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Click View Profile. / Klik Lihat Profile.

2. Click edit button and click Pen Icon. / Klik butang edit dan klik Pen Icon.

3. Edit Language section. / Edit bahagian bahasa.

4. Select your preferred language. / Pilih bahasa pilihan anda.

5. Click Save to complete the changes. / Klik Save untuk melengkapkan perubahan.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Click Orders. / Klik Orders.

2. It will directed to the Orders page. Next, click the Bell Icon. / Ia akan ke halaman Orders. Seterusnya, klik Ikon Loceng.

3. Then, from the Notifications page, notifications can be viewed and be managed. / Kemudian, dari halaman Notifications, Notifications boleh dilihat dan diurus.

*actually the Notifications page can be click at any section on Sapotlokal app. / *sebenarnya halaman Notifications boleh klik di mana-mana bahagian pada aplikasi Sapotlokal.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Send a request to our email about the account deletion. / Hantar permintaan ke emel kami tentang pemadaman akaun.

2. Compose new email message to us / Tulis mesej emel baharu kepada kami :

  • To : help@sapotlokal.com.my
  • Subject : Sapotlokal Account Deletion
  • Message : Username and Email that have been registered with Sapotlokal. / Nama pengguna dan Emel yang telah didaftarkan dengan Sapotlokal.

3. Click Send to complete the request. / Klik Send untuk melengkapkan permintaan.

*The details took from the User Account Profile. / *Butiran diambil daripada Profile Akaun Pengguna.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah : 

1. Send a request to our email about the account deletion. / Hantar permintaan ke emel kami tentang pemadaman akaun.

2. Compose new email message to us / Tulis mesej emel baharu kepada kami :

  • To : help@sapotlokal.com.my
  • Subject : Sapotlokal Vendor Account Deletion
  • Message : Store Name, Store ID and Email that have been registered with Sapotlokal. / Store Name, Store ID and Email yang telah didaftarkan dengan Sapotlokal.

3. Click Send to complete the request. / Klik Send untuk melengkapkan permintaan.

*The details took from the Vendor Account Dashboard. / *Butiran diambil daripada dashboard Akaun Vendor.

Account Verification / Pengesahan Akaun

To ensure all confirmations go directly to the user’s email. / Untuk memastikan semua pengesahan pergi terus ke emel pengguna.

1. Phone number not registered with the same email. / Nombor telefon tidak didaftarkan dengan emel yang sama.

2. Email address doesn’t exist. / Alamat emel tidak wujud.

That account have already used the registered email. Registration is limited to one email at a time. /
Akaun itu telah menggunakan emel yang didaftarkan. Pendaftaran adalah terhad kepada satu emel pada satu masa.

Order & Payment / Pesanan & Bayaran

Sapotlokal Wallet / Wallet Sapotlokal

Sapotlokal Wallet is a digital wallet service offered by Sapotlokal. Use it for / Sapotlokal Wallet ialah perkhidmatan dompet digital yang ditawarkan oleh Sapotlokal. Gunakannya untuk

(a) Online transactions within Sapotlokal. / Urus niaga dalam talian dalam Sapotlokal.

(b) Receiving or transferring money with related parties in Sapotlokal such as Users, Vendors and Sapotlokal Admin. /
Menerima atau memindahkan wang dengan pihak berkaitan di Sapotlokal seperti Pengguna, Vendor dan Admin Sapotlokal.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Go to Profile tab. / Pergi ke tab Profile.

2. Click Wallet. / Klik Wallet.

3. It directed to Sapotlokal Wallet page. This section viewing transaction history using wallet is available. /
Ia ke halaman Sapotlokal Wallet. Bahagian ini melihat sejarah transaksi menggunakan dompet tersedia.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Go to Sapotlokal Wallet page. Click the Wallet Icon. / Pergi ke halaman Sapotlokal Wallet. Klik Ikon Dompet.

2. Add Amount and click Submit to proceed. / Tambah Jumlah dan klik Submit untuk meneruskan.

3. Click on Pay via Card/Net Banking. / Klik pada Bayar melalui Kad/Perbankan.

4. It will directed to Payment Gateway page. Then, choose available payment method and click PAY to proceed. /
Ia akan ke halaman Payment Gateway. Kemudian, pilih kaedah pembayaran yang tersedia dan klik PAY untuk meneruskan.

There is no way to withdraw money. Any money that is refunded will always remain in the Sapotlokal Wallet for use with Sapotlokal apps. /
Tidak ada cara untuk mengeluarkan wang. Sebarang wang yang dikembalikan akan sentiasa kekal dalam wallet Sapotlokal untuk digunakan dengan aplikasi Sapotlokal.

*Any help can email at help@sapotlokal.com.my / *Sebarang bantuan boleh emel di help@sapotlokal.com.my

Booking Services / Perkhidmatan Tempahan

For more information on this section, you can click (How To Buy / Order) page. / Untuk maklumat lanjut tentang bahagian ini, anda boleh klik halaman (How To Buy / Order).

All receipts for the transactions will be sent to registered email with the Sapotlokal app. / Semua resit untuk transaksi akan dihantar ke emel berdaftar dengan aplikasi Sapotlokal.

*Below shows one of the order receipt from Sapotlokal app / *Di bawah menunjukkan salah satu resit pesanan daripada aplikasi Sapotlokal : 

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Go to Profile tab. / Pergi ke tab Profile.

2. Click Orders. / Klik Orders.

3. It will directed to the Orders section. / Ia akan ke bahagian Orders.

* Below shows Order Status for (Completed, Cancelled, Rejected) / * Di bawah menunjukkan Status Pesanan untuk (Selesai, Dibatalkan, Ditolak)

Your address cannot be changed after services has been booked. / Alamat anda tidak boleh ditukar selepas perkhidmatan telah ditempah.

*Any kind of changes to address information can be made before you booked an booking. /
*Sebarang jenis perubahan kepada maklumat alamat boleh dibuat sebelum anda membuat tempahan.

All services required at least 1 days before the booking date and in case for immediate service please contact the service provider. /
Semua perkhidmatan diperlukan sekurang-kurangnya 1 hari sebelum tarikh tempahan dan sekiranya untuk perkhidmatan segera sila hubungi pembekal perkhidmatan.

*More details can refer to (Terms and ConditionsPrivacy Policy) / *Maklumat lanjut boleh merujuk kepada (Terms and ConditionsPrivacy Policy)

Sapotlokal will automatically cancel the orders if / Sapotlokal akan membatalkan pesanan secara automatik jika :

1. Payment not successfully completed within specified time after placing order. / Pembayaran tidak berjaya diselesaikan dalam masa yang ditetapkan selepas membuat pesanan.
2. Vendor not active for 7 days and above. / Vendor tidak aktif selama 7 hari dan ke atas.

*Once the order has been cancelled, the payment will released back to you through Sapotlokal Wallet. /
*Apabila pesanan telah dibatalkan, bayaran akan dikeluarkan semula kepada anda melalui Wallet Sapotlokal.

On the Checkout page, before click Proceed To Pay. / Pada halaman Daftar Keluar, sebelum klik Teruskan Untuk Membayar.

There is has only one Dustbin button, click it is the only way to delete or remove the item. /
Terdapat hanya satu butang Tong Sampah, klik ia adalah satu-satunya cara untuk memadam atau mengalih keluar item.

Cancellation can be made while the booking still on Pending status. / Pembatalan boleh dibuat semasa tempahan masih dalam status Belum selesai.

*Once the booking has been cancelled, the payment will released back through Sapotlokal Wallet. / *Setelah tempahan dibatalkan, bayaran akan dikeluarkan semula melalui Sapotlokal Wallet.

Below: Cancel Order button. / Di bawah: Butang Batal Pesanan.

When orders status turn to Ordered which mean the vendor has confirmed your order, any cancellation is not allowed. /
Apabila status pesanan bertukar kepada Dipesan yang bermaksud vendor telah mengesahkan pesanan anda, sebarang pembatalan tidak dibenarkan.

*More details can refer to (Terms & Conditions) / *Maklumat lanjut boleh rujuk (Terms & Conditions)

Cancellation which paid by Sapotlokal wallet will automatically refund. But for cancellation using besides Sapotlokal wallet, its depends on the 3-7 working days or above for account and management team to approve this cancellation. /
Pembatalan yang dibayar oleh wallet Sapotlokal akan dibayar balik secara automatik. Tetapi untuk pembatalan menggunakan selain Sapotlokal wallet, ia bergantung pada 3-7 hari bekerja atau lebih untuk akaun dan pasukan pengurusan untuk meluluskan pembatalan ini.

All service provider that join our platform have undergone an identity and business registration check. /
Semua pembekal perkhidmatan yang menyertai platform kami telah menjalani pemeriksaan identiti dan pendaftaran perniagaan.

To report any issues, contact our customer service team at +60 164 099 096 or send an Email at help@sapotlokal.com.my /
Untuk melaporkan sebarang isu, hubungi pasukan perkhidmatan pelanggan kami di +60 164 099 096 atau hantar Emel di help@sapotlokal.com.my

Payments / Pembayaran

Sapotlokal support payments / Bayaran sokongan Sapotlokal :

1. Online Banking / Perbankan atas talian

2. Credit/Debit Card / Kad Kredit/Debit

3. Sapotlokat Wallet / Wallet Sapotlokal

When payment is complete, user will receive a receipt through registered email. / Apabila pembayaran selesai, pengguna akan menerima resit melalui emel berdaftar.

*Below shows one of the order receipt from Sapotlokal through email / *Di bawah menunjukkan salah satu resit pesanan daripada Sapotlokal melalui emel :

Selling & Billing / Penjualan & Pengebilan

Sapotlokal Vendor / Vendor Sapotlokal

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

*Please note that due to the different inter-phase, store registration via a web page is simpler than store registration via an app page. /
*Sila ambil perhatian bahawa disebabkan oleh perbezaan antara fasa, pendaftaran kedai melalui halaman web adalah lebih mudah daripada pendaftaran kedai melalui halaman aplikasi.

1. Click Join us button. / Klik butang Join us.

2. It will be directed to the Vendor Registration page. / Ia akan  ke halaman Pendaftaran Vendor.


3. Enter Store Name, Email Address, Phone Number and Password. Then, click Next. / Masukkan Nama Kedai, Alamat Emel, Nombor Telefon dan Kata Laluan. Kemudian, klik Seterusnya.


4. After click Next, fill the more details that required in the next page. / Selepas klik Seterusnya, isikan butiran lanjut yang diperlukan di halaman seterusnya.

5. Click Submit to complete the registration. / Klik Submit untuk melengkapkan pendaftaran.

For more information on this section, you can click (Sign Up As Vendor) page. / Untuk maklumat lanjut mengenai bahagian ini, anda boleh klik halaman (Sign Up As Vendor).

For more information on this section, you can click (Sign Up As Vendor) page. / Untuk maklumat lanjut mengenai bahagian ini, anda boleh klik halaman (Sign Up As Vendor).

Photos uploaded are limited to 12 photos only and there are no video uploads. / Foto yang dimuat naik terhad kepada 12 foto sahaja dan tiada muat naik video.

Review rejected because of certain issues / Ulasan ditolak kerana isu tertentu :

1. Photo used was not clear and contains pornographic elements. / Foto yang digunakan tidak jelas dan mengandungi unsur lucah.

2. Copywriting contains pornographic, provoke and insult elements. / Copywriting mengandungi unsur lucah, provokasi dan menghina.

3. All things that breached (Terms and Conditions) of Sapotlokal. / Semua perkara yang melanggar (Terms and Conditions) Sapotlokal.

Posting deleted because of certain issues / Siaran dipadamkan kerana isu tertentu :

1. Photo used was not clear and contains pornographic elements. / Foto yang digunakan tidak jelas dan mengandungi unsur lucah.

2. Copywriting contains pornographic, provoke and insult elements. / Copywriting mengandungi unsur lucah, provokasi dan menghina.

3. All things that breached (Terms and Conditions) of Sapotlokal. / Semua perkara yang melanggar (Terms and Conditions) Sapotlokal.

*Availability status can be changed by Vendor at anytime. To turn On/Off the store status. /

*Status ketersediaan boleh ditukar oleh Vendor pada bila-bila masa. Untuk menghidupkan/Mematikan status kedai.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

Click Account > Preferences > Store Status. / Klik > Account > Preferences > Store Status.

*Please be noted that when store’s Status is Off, store cannot be seen by customer on Sapotlokal app. /
*Sila ambil perhatian bahawa apabila Status kedai Dimatikan, kedai tidak dapat dilihat oleh pelanggan pada aplikasi Sapotlokal.

On vendor dashboard, Vendor can chat with Sapotlokal Admin and Customers. / Pada dashboard vendor, Vendor boleh bersembang dengan Pentadbir Sapotlokal dan Pelanggan.

*Click the Chat button to start the conversation. / *Klik butang Chat untuk memulakan perbualan.

* For customer also can use the chat button to chat with the admin and vendor. / Untuk pelanggan juga boleh menggunakan butang chat untuk berbual dengan admin dan vendor.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Go to Vendor dashboard, click Notifications > Notification Logs at side bar menu. / Pergi ke dashboard Vendor, klik Notifications > Log Pemberitahuan di menu bar sisi.

2. Here, you can view store’s Notifications. / Di sini, anda boleh melihat Pemberitahuan kedai.

*Below shows latest of notifications of the store. / *Di bawah menunjukkan pemberitahuan terkini kedai.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Go to Vendor dashboard, click General > Home at side bar menu. / Pergi ke dashboard Vendor, klik General > Home di menu bar sisi.

2. Here, you only can view your Commission and Customer Orders roughly. / Di sini, anda hanya boleh melihat Komisen dan Pesanan Pelanggan anda.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Go to Vendor dashboard, click General > Commission at side bar menu. / Pergi ke dashboard Vendor, klik General > Commission di menu bar sisi.

2. Here, you can view and manage your Commission Details. / Di sini, anda boleh melihat dan mengurus Butiran Komisen anda.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Go to Vendor dashboard, click General > Orders at side bar menu. / Pergi ke dashboard Vendor, klik General > Orders di menu bar sisi.

2. Here, you can view and manage your customer Order Details. / Di sini, anda boleh melihat dan mengurus Butiran Pesanan pelanggan anda.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Go to Vendor dashboard, click Promotions > Discount at side bar menu. / Pergi ke dashboard Vendor, klik Promotions > Discount di menu bar sisi.

2. Here, you can manage Discount for your store. / Di sini, anda boleh menguruskan Diskaun untuk kedai anda.

Follow the steps below / Ikuti langkah di bawah :

1. Go to Vendor dashboard, click Promotions > Ad Banners at side bar menu. / Pergi ke dashbaord Vendor, klik Promotions > Ad Banners di menu bar sisi.

2. Here, you can manage your Ad Banners for your store. / Di sini, anda boleh mengurus Ad Banners anda untuk kedai anda.

Service Fee / Bayaran perkhidmatan

On Sapotlokal, we charge vendor service fee per order, based on item price. / Di Sapotlokal, kami mengenakan bayaran perkhidmatan vendor setiap pesanan, berdasarkan harga item.

  1. The service commission fee is 6% (before SST) / Yuran komisen perkhidmatan ialah 6% (sebelum SST)
  2. Monthly subscription of RM 50.00/month / Langganan bulanan RM 50.00/bulan

Billing & Settlement / Pengebilan & Penyelesaian

Payment will be made through the Vendor’s bank account which has been filled in by the vendor during registration. /
Pembayaran akan dibuat melalui akaun bank Vendor yang telah diisi oleh vendor semasa pendaftaran.

Payment release to Vendor every 3 days. / Keluaran pembayaran kepada Vendor setiap 3 hari.

*Payments are only made on working days from Monday to Friday (9am-6pm) excluding Malaysia public holidays. /
*Pembayaran hanya dibuat pada hari bekerja pada hari Isnin hingga Jumaat (9am-6pm) tidak termasuk cuti umum Malaysia.

 

A sales income invoice will be sent to the Vendor’s email that has been registered in Sapotlokal when payment release on every 3 days. /
Invois pendapatan jualan akan dihantar ke emel Vendor yang telah didaftarkan di Sapotlokal apabila pembayaran dikeluarkan pada setiap 3 hari.

Self Pickup Dine-In / Ambil Sendiri & Makan Di Restoran

The time to place an order is depend on the Operation Hour of the store itself. / Masa untuk membuat pesanan adalah bergantung pada Waktu Operasi kedai itu sendiri.

A fixed Transaction fee of RM 1.00 is chargeable on every single transaction. / Yuran Transaksi tetap sebanyak RM 1.00 akan dikenakan pada setiap transaksi.

Sapotlokal wallet, online banking, credit/debit card are the available payment method for both self pickup and dine-in. /
Wallet Sapotlokal, perbankan dalam talian, kad kredit/debit adalah kaedah pembayaran yang tersedia untuk pengambilan sendiri dan makan di restoran.